Posted by Posted by akusajad On 2:31 AM

AKU NAK JADI
BODY BUILDER PULAK

Dulu.. lama dulu laa.. berapa lama aku tak berapa perasan sebab duluuu... hehehehe.. aku nie teramat la berminat nak jadi Anod Swazenggneger (alaa..camno plak aku nak eja nama mamat ni.. hehe..google kojap..)
Arnold Schwarzenegger... heheh.. dunia sekarang memang camtu..ape ape hal skik, google.. hehe.. jgn sampai sok nak "main" pun kena google gak.. haha.. parahhh tu..

Konon konon kalau badan togap camtu, ramai la gadis gadis, dara dara pohjaan dan insan insan yg bernama Hawa kan jatuh chintaa kipada ku..maklum laa.. badan berketak ketak..perempuan musti suker punyer..rasa aku laa.. so aku pun beli la set mini Gym ni dari sorang brader otai yg nama dia Luke.. Luke ni umur dah lanjut dahh.. rasa aku time aku jumpa dia dan kenal dia tu pun dia dah hampir 60 tahun tapi dia punya badan masih fit.. bekas kelasi kapal la katakan..last sekali aku jumpa dia ketika masih tinggal di megah court apartment di KolamAir..

Brader tu memang selamber..aku panggil dia brader meskipung sewajarnya aku dah panggil dia pakcik heheheh.. tapi memandangkan dia kelihatan muda, so hantam saja aa.. aku panggil je dia brader.. selalu lepak dengan dia.. Dia memang jaga kesihatan, selalu pepagi g jogging laa.. buat exercise dan angkat berat... tu yg aku tau dia ada mini gym kat umah dia tu.. time tu nak beli..baaaapak mahal utk set mini gym seperti dumbell set, bench press etc..

So ntah camner, dia tgok aku berminat sgt dgn perihal main besi nie..hehe..so ntah camner satu hari tu, dia nak pencen dah main besi so konon nak wariskan besi besi buruk dia tu kat aku memandangkan anak anak dia satupun tak mau mewarisi besi besi buruk tu.. hehe.. Bagai org mengantuk di suakan bantal, aku okkay jer...maka satu hari tu, penuhlah bilik aku dgn besi..heheh...

Nak dijadikan cerita.. berusaha lah aku nak jadi badang.. mana tau ble angkat kete ke apa ke.. macam biasalaa... dah mula angkat dan trainning sendiri beberapa bulan dah mula berlagak.. jalan pun dah berkepak.. jalan berkepak tu bukannya apa.. bulu ketiak tak cukur lagi so geli la plak bila nak rapatkan tangan tu.. tu pasal kena kepakkan skik heheh..

buat pengatahuan korang, kenapa org bina badan jalan berkepak? kalau korang nak tau la melalui pengalaman aku tu, bkn suka suka dia orang jalan camtu.. cuma urat2 badan dan tgn dia org dah kejang... tu pasal la tak ble nak rapat. heheh.. nak dipendekkan cerita, hasil daripada senaman besi itu, kononnya, badan aku pun jadi tough la konon.. jalan pun ter kepak heheh... sebab otot bahu dah kejang maka anggota tangan2 ku tak ble nak rapat ke sisi badan..hehe.. dan disebabkan bersenam tanpa jurulatih tau tunjuk ajar yg betul maka badan yg diidamkan tidak menjadi nyata...

hehehehe... apa yg ketara ketika dulu.. hasil dari senaman tanpa guru, aku dapat la kolar bone ala ala si cris benoit (sapa yg tgok wrestling tau laaa..) di mana bahagian leher tau tengkuk tak lagi kelihatan.. dia cam dah bersambung terus dgn bahu..huhu..tu pasal bila aku berjalan dulu tangan sikit cam terkepak sebab kolar bone aku dah tarik tgn aku..

Apa yg pasti, awek aku dulu...heheh.. nama dirahsiakan... cukup ngeri bila tgok aku.. katanya dah macam kaki pukul plak.. dah la muka tak berapa nak hensem..heheh.. pastu badan plak dah bulat cam bouncer..huhu... leher pulak tiada.. huhuhu...

Baru ku perasan bahawa bukan semua gadis suka badan yg besar besar ala ala anod nie.. geli geleman katanya.. hehhe.. aku ingatkan, awek2 ni suka sgt yg badan2 camtu, rupanya hanya sangkaan ku semata.. Oleh itu, memandangkan, bukan senang nak jadi anod dan bukan senang nak maintain cam anod.. setelah aku kaji kesan kesan pada masa depan kelak.. hehe.. maka terbatal laa niat suci murni aku tu.. heheh...

hanya tinggallah kenangan kenangan lalu aku bersama besi besi yg kini usang di kampung halaman aku.. biarlah aku seadanya.. hehe..

0 comments

Post a Comment